O nas
Kierownik sekretariatu

Magdalena Karaś

Kierownik sekretariatu, ukończyła studia administracyjne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie w 2017 roku.

Zdobywała doświadczenie zawodowe w organach sądowych oraz administracji publicznej, co pozwoliło jej na rozwinięcie umiejętności z zakresu organizacji pracy oraz zarządzania w sektorze prawnym.

Od 2018 roku pracuje w Kancelarii Radcowskiej Mariusza Borucha na stanowisku Kierownika Sekretariatu. Odpowiada za bieżące funkcjonowanie Kancelarii, dbając o sprawny przebieg pracy oraz profesjonalną obsługę klientów. Jej zaangażowanie i kompetencje przyczyniają się do efektywnego funkcjonowania Kancelarii.

Specjalizacje

Poznaj naszą pełną ofertę

Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu prawa rodzinnego, cywilnego, a także w tworzeniu skutecznych rozwiązań prawnych dla przedsiębiorców.